Help scientists

 


با دسته بندی گیاهان با کامپیوترها رقابت کنید

برای بیش از 150 سال، دانشمندان فکر می کردند که دو گونه از
جگر یکسان هستند. مت فون کنرات، رئیس مجموعه‌های گیاه‌شناسی در مجموعه‌های خانواده گانتز می‌گوید: شواهد ژنتیکی از آن زمان خلاف آن را ثابت کرده‌اند، اما به نظر می‌رسند «بسیار مشابه هستند و می‌توان آن‌ها را «گونه‌های مرموز» در نظر گرفت - گونه‌هایی که ممکن است از نظر مورفولوژیکی یکسان یا تقریباً یکسان باشند. مرکز در موزه فیلد در شیکاگو. دانشمندان به‌طور فزاینده‌ای به الگوریتم‌هایی برای شناسایی ویژگی‌های فیزیکی و طبقه‌بندی نمونه‌ها روی می‌آورند، اما تیم فون کنرانت می‌خواهد بداند که آیا انسان‌ها در مقایسه با ماشین‌هایی که ما ساخته‌ایم، استعداد مشاهداتی اضافی (یا متفاوت) دارند یا خیر. او می‌گوید: «شاید انسان‌ها قادر به تشخیص چیزی باشند که ماشین‌ها قادر به تشخیص آن نیستند، و بالعکس. 
مشکل رایج ویندوز 10

به گفته بت مک‌دونالد، کارآموز موزه که بر روی این پروژه به عنوان بخشی از کار استادش کار می‌کند، در حال حاضر انسان‌ها و ماشین‌ها گردن و گردن هستند. شما می توانید با آزمایش چشمان خود با یک نظرسنجی کوتاه به پروژه گونه های مرموز موزه کمک کنید (و از افتخار گونه ما دفاع کنید). فقط حدود 20 دقیقه طول می کشد.

آسمان را در شب بررسی کنید

اگر تا به حال توسط ستارگان فریفته شده اید، ممکن است از این که آلودگی نوری می تواند منظره را از بین ببرد، ناراحت شوید. (همچنین با روال موجودات پیچیده می شود و تحقیقات نجومی را مخدوش می کند.) پروژه Globe at Night که توسط رصدخانه ملی نجوم نوری و سایر گروه ها اجرا می شود، از شرکت کنندگان می خواهد که بعد از غروب آفتاب بیرون بروند و ببینند چه چیزی را می توانند ببینند. (اگر بیرون می‌روید، به یاد داشته باشید که از مکان‌های شلوغ و ساعات شلوغ روز اجتناب کنید، و دستورالعمل‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها را در مورد فاصله‌گذاری اجتماعی، از جمله قرار دادن حداقل شش فوت بین خود و دیگران، دنبال کنید.) مشکل رایج هارد کامپیوتر

شما باید مکان دقیق خود را مشخص کنید و جزئیات توصیفی در مورد شرایط آسمان ارائه دهید - آیا هوا مه آلود، ابری است یا چشمک می زند و روشن است؟ - و همچنین در مورد منابع نوری که در اطراف خود می بینید، از ماشین های فروش درخشان گرفته تا نورهای ایوان که به بیرون می ریزند. به حیاط ها اگر یک دستگاه سنجش کیفیت آسمان دارید که اندازه گیری های دقیق را جمع آوری می کند، حتی بهتر است.

Comments

Popular posts from this blog

Factors affecting attractiveness

self-awareness

self-awareness