Tips for learning French

 

1. خیلی به خودتان سخت نگیرید - اشتباه کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که زبان آموزان مبتدی مرتکب می شوند این است که وقتی اشتباه می کنند دلسرد می شوند. به یاد داشته باشید، این کاملاً طبیعی است که هنگام یادگیری یک زبان جدید اشتباه کنید و با گذشت زمان بهتر خواهید شد.

اگر با یک معلم یاد می گیرید یا یک شریک صحبت می کنید، آنها می توانند اشتباهات شما را در طول درس یا جلسات تصحیح کنند - از این بابت خجالت نکشید، زیرا اشتباهات بخشی از فرآیند یادگیری فرانسه است.

اگر هنگام صحبت کردن با کسی به زبان فرانسوی اشتباهی مرتکب شدید، و او به آن اشاره کرد - نگران نباشید، فقط بگویید "متاسفم" اگر چیز جدی بود و ادامه دهید.

در هیچ نقطه ای از سفر یادگیری خود از خودتان انتظار تلفظ کامل یا سطح بالایی از مهارت های دستور زبان نداشته باشید. The best space movies حتی افراد بومی نیز اشتباه می کنند - و این طبیعی است. از آنها یاد بگیرید و ادامه دهید.

2. سفر زبان خود را شخصی کنید

هیچ دو نفری دقیقاً شبیه هم نیستند، بنابراین منطقی است که هرکسی متفاوت یاد بگیرد. یکی از راه‌های جذاب‌تر و مؤثرتر کردن فرآیند یادگیری، شخصی‌سازی آن است.

این به معنای یافتن مطالب مختلف مورد علاقه شما، تعیین اهداف خود و حتی یافتن سبک یادگیری خود است.

به عنوان مثال، اگر به مطالب بصری علاقه دارید، می توانید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی فرانسوی زیادی را برای تماشا یا یافتن کمیک و مانگا که به زبان فرانسوی نوشته شده اند پیدا کنید. اگر ترجیح می دهید از طریق گوش دادن یاد بگیرید، می توانید مطالب صوتی زیادی مانند پادکست ها و داستان ها را پیدا کنید.

بسته به سطح خود، می توانید از روش های مختلفی نیز استفاده کنید - به عنوان مثال، به عنوان یک مبتدی، روی مواد ساخته شده به طور خاص برای انگلیسی زبانان یادگیری زبان فرانسه تمرکز کنید. از سوی دیگر، زبان آموزان متوسط ​​​​و زبان آموزان پیشرفته می توانند بیشتر از مواد فرانسوی به فرانسوی استفاده کنند.

هر چه بیشتر یادگیری زبان فرانسه را به خود اختصاص دهید، علاقه بیشتری به آن خواهید داشت - و پیشرفت بیشتری خواهید داشت.Children's drawing

نظرات نهایی در مورد یادگیری زبان فرانسه

وقتی تازه سفر فرانسوی خود را شروع می کنید، تعیین اینکه باید روی چه چیزی تمرکز کنید، از چه موادی استفاده کنید و به طور کلی چگونه به این فرآیند نزدیک شوید، می تواند چالش برانگیز باشد. امیدواریم این مقاله به شما پاسخ هایی برای این سوالات و همچنین ایده هایی در مورد نحوه شخصی سازی فرآیند یادگیری زبان به شما داده باشد.

به یاد داشته باشید که دلیل هر چه باشد، مطالعه زبان فرانسه نباید برای شما سنگین باشد. سعی کنید جاده را انگیزه‌بخش و جالب کنید و روش‌هایی را بگنجانید که به شما کمک می‌کند به زبان علاقه‌مند بمانید - مانند خواندن داستان‌های کوتاه (مثلاً با لانگستر) یا یافتن فعالیت‌های تعاملی سرگرم‌کننده، مانند تمرین صحبت کردن.

 

Comments

Popular posts from this blog

Factors affecting attractiveness

self-awareness

self-awareness